Kaebuste lahendamise kord

Kõigil klientidel on õigus esitada kaebusi. Kaebustest saadav informatsioon on vajalik paremaks kujundamiseks ning aitab juhil vastu võtta otsuseid kvaliteedi tõstmiseks.
Kaebusega võib pöörduda otse registratuuri poole. Kaebust saab esitada kodulehe kaudu (välja trükkida vorm ning saata aadressile: Aasa4, 20605 Narva). Anonüümse kaebuse puhul edastatakse asutusele informatsioon kaebuse kohta, kuid ei vastata kaebusele.
Kõigile kontaktandmetega esitatud kaebustele vastatakse 21 tööpäeva jooksul alates kaebuse esitamisest.

 

Kaebuste ning ettepanekute raamat asub registratuuris.

 

Vajadusel võib pöörduda:
Kliiniku administratsioon: tel. 3568899, aadressil: Aasa4, 20605 Narva, e-post: almeda@stk.ee .

 

Haigekassasse saab pöörduda:

  • klienditelefon (+372) 669 6630 või infotelefon 16363* ​(tööajad E-R 8.30-16.30)
    ​​* Mobiiltelefonilt infotelefoni lühinumbrile helistades kehtib operaatori hinnakirjapõhine tariif: 
    Telekom võrgust 0,2278 €/min, Tele2 võrgust 0,23 €/min, Elisast 0,30 €/min.
  • e-posti teel info@haigekassa.ee
  • posti teel: Lastekodu 48, Tallinn, 10144

Terviseamet: tel. 694 3500, aadress: Paldiski mnt 81, 10617 TALLINN, e-post: kesk@terviseamet.ee .
Sotsiaalministeerium: tel. 626 9301, aadress: Gonsiori 29, 15027 TALLINN, e-post: info@sm.ee