Almeda Kliinik

Ravijärjekorra pidamise reeglid

Patsiendi ravijärjekorda registreerimine on tagatud telefoni, digiregistratuuri või registratuuris kohapeal.

Ravijärjekorda saab registreerida:

  • Digiregistratuuris ööpäevaringselt: https://veebiregistratuur.ee/all/74
  • Telefoni teel või registratuuris kohapeal, kasutades raviasutuse kodulehel olevaid kontakte või raviasutuse asukohas

Ravijärjekorda kantakse järgmised andmed:

1) patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või selle puudumisel sünniaeg;

2) planeeritav vastuvõtu aeg;

3) planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus (diagnoos ja operatsiooni, uuringu või protseduuri nimetus);

4) patsiendi kontaktandmed;

5) suunava arsti kontaktandmed (suunamise olemasolul);

6) patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev;

7) ravijärjekorras muudatuste tegemise (ravijärjekorras ette- või tahapoole viimise või ravijärjekorrast väljaarvamise) kuupäev ja põhjus;

8) ravijärjekorda panemise põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Tervisekassa nõukogu poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkust;

9) märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuste tegemisest.

Patsiendi registreerimisel ravijärjekorda antakse patsiendile kirjalik teatis/meelespea, mis sisaldab tervishoiuteenuse osutamise aega ja teenuse osutaja nime, asutuse telefoni numbrit ja täiendavat infot teenusele tuleku kohta.